ALO 170 hangi konularda yardımcı oluyor?
Çalışanlar, işverenleri adına Çalışma Bakanlığı’na ALO 170 ve www..tr. internet sitesi aracılığıyla şikâyet/bildirimlerini iletmektedirler. T.C., 1988–1995. Geçtiğimiz yıl, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’nın “ALO 170” İletişim Merkezi’ne ve www..tr. internet sitesine 20 milyondan fazla şikâyet/bildirim iletilmiştir.
ALO 170’den neler öğrenilir?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170” haftanın 7 günü, günün 24 saati telefonla hizmetinizdedir. İletişim merkezimiz Türkiye Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu’nun tüm hizmetleri hakkında bilgi ve çözümler sunmaktadır.
170 nelere bakıyor?
İletişim Merkezimiz, çalışma hayatı ve sosyal güvenliğe ilişkin her türlü soru, öneri, eleştiri, ipucu, şikâyet, başvuru ve taleplerinizi kabul etmektedir.
ALO 170 ne için kullanılır?
Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi “ALO 170”
170’de hangi sorular sorulur?
SGK ile ilgili soru, istek, talep ve her türlü işiniz için ALO 170’i telefonla arayabilirsiniz.
170’i aramak ücretli mi?
Yani ALO 170’i arayarak AÇSB, SGK, İŞKUR ve MYK mevzuatları hakkında her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz. Alo 170 ücretli bir hat. Çağrı merkezi 7/24 hizmet veriyor. Çağrı merkezi çalışanlarının %50’si engelli.
170 ne zaman cevap verir?
Uzmanlar, iletişim merkezine gelen tüm çağrıları doğrudan yanıtlar ve talepleri ilk görüşmede tamamlamaya çalışır. Çağrılara hemen yanıt verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarla iletişime geçilir ve taleplere en geç 72 saat içinde yanıt verilir.
Hitap hizmet dökümü nedir?
HİTAP, kurumumuzun 4/1-c hizmet kayıtlarına göre atama, nakil, mezuniyet, kıdem, terfi, unvan değişikliği, ücretsiz izin, açık dönem, ek gösterge, toplam hizmet süresi ve emeklilik yaşı gibi kişisel bilgileri içeren programıdır. Sigortalılar.
173 telefon numarası nedir?
Önemli telefon numaralarıYangın alarmı110Gürültü alarmıMerhaba Scout Blood Bilgi Merkezi.
SGK hangi bakanlığa bağlıdır?
T. R., 1988–1995. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı
SGK şikayet dilekçesi nereye gönderilir?
Başvurular/şikayetler yazılı olarak, yani dilekçe ile çalışanın işyerinin bağlı olduğu il/merkez sosyal güvenlik müdürlüğüne yapılmalıdır. Sözlü başvurular dikkate alınmayacaktır. Şikayet şahsen yapılabilir veya taahhütlü posta yoluyla gönderilebilir.
170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
170 İhbarcının kimliği açıklanacak mı? İhbar eden kişinin kimliği kolluk kuvvetleri tarafından korunacak ve asla üçüncü taraflara açıklanmayacaktır.
170’den ne öğrenebilirim?
170 numaralı numara Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’nın ihbar hattıdır. Sosyal hakların yanı sıra birçok diğer yasal konuda bireysel destek de alınabilir.
ALO 170 saat kaça kadar hizmet veriyor?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’e 7 gün 24 saat telefonla ulaşılabiliyor.
ALO 170 hangi bakanlık?
Çalışma Bakanlığı Mobbing Uzmanı Alo 170’i arama sorunu. Alo 170’i aradım ve beni bir vatandaş temsilcisine bağladılar. Sorunumu anlattım ve “İsterseniz sizi bir mobbing uzmanına yönlendirebilirim…” dedim.
İşyeri şikayeti nereye yapılır?
Çalıştığınız kurum size karşı iş kanununu ihlal ediyorsa Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170’e veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüklerine şikâyette bulunabilirsiniz.
170 ne zaman cevap verir?
Uzmanlar, iletişim merkezine gelen tüm çağrıları doğrudan yanıtlar ve talepleri ilk görüşmede tamamlamaya çalışır. Çağrılara hemen yanıt verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarla iletişime geçilir ve taleplere en geç 72 saat içinde yanıt verilir.
170 neyin numarasıdır?
170 numaralı hat Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’nın ihbar hattıdır.
170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
170 İhbarcının kimliği açıklanacak mı? İhbar eden kişinin kimliği kolluk kuvvetleri tarafından korunacak ve asla üçüncü taraflara açıklanmayacaktır.