İçeriğe geç

Trendyol Yanlış Ürün Geldi Ne Yapmalıyım

Yanlış ürün geldi ne yapmalıyım?

Satın alma işleminden sonra yanlış ürün geldi – Yanlış ürünler söz konusu olduğunda haklarınızı ve şirketin sorumluluğunu anlamak için ne yapmalıyım? … İade politikası hakkında bilgi edinin ve tam bir geri ödeme veya değişim hakkınız olup olmadığını öğrenin. … Ne olduğunu açıklamak ve bir çözüm istemek için en kısa sürede satıcıyla iletişime geçin.Daha fazla makale…•2 Mayıs 2023

Trendyol ürün eksik geldi ne yapmalıyım?

Ürünüm/ürünümün bir parçası eksik, ne yapmalıyım? Teslimatınızla ilgili eksik ürünler ve parçalar hakkında sorularınızı Trendyol Assistant’a gönderebilirsiniz. Hesabım > Siparişlerim > Sipariş Detayları > Trendyol Assistant > Alınan Ürün Şikayetleri adımlarını izleyerek Trendyol Assistant’a bağlanın. Ardından sorunuzu kolayca iletin.

Trendyol hangi durumlarda iade kabul edilmez?

İade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri tüm aksesuarları, orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir. Tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulan veya son kullanma tarihi geçen ürünler iade edilemez.

Trendyol sipariş iptali cezası ne kadar?

Trendyol siparişleri neden iptal eder? Aynı zamanda, güvenlik kontrolünden geçmeyen siparişler Trendyol tarafından iptal edilebilir. Satıcıya hiçbir yaptırım uygulanmayacaktır, çünkü iptali yalnızca satıcıyı korumak ve güveni sürdürmek için yapmıştır.

İnternetten aldığım ürün farklı geldi ne yapmalıyım?

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca satın aldığınız bir ürünü iade etme hakkına sahipsiniz. İnternet üzerinden satın aldığınız ürünlerde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Siparişinizi 14 gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeden iade edebilirsiniz.

Yanlış gelen ürün nereye şikayet edilir?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunularak, tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.

Trendyol yanlış gelen ürün nasıl iade edilir?

Aşağıdaki adımları izleyin. Sipariş detayları sayfasında “İade Kodu Oluştur” butonuna tıklayın. Ürünün uygunluğuna bağlı olarak iade etmek istediğiniz ürünü seçin. … Hazırladığınız paketi iade kodunuzla teslim edin ve iadenizi ücretsiz tamamlayın.

Kargodan eksik ürün geldi ne yapmalıyım?

Aldığım ürün arızalı, ne yapmalıyım? Kurye veya taşıyıcı tarafından getirilen ürün hasarlı, eksik veya yanlışsa ne yapmalıyım? Ürünün kargo ambalajında ​​veya üründe belirgin bir hasar, darbe veya kırılma varsa, kargo görevlisine hasar tespit raporu hazırlatmalısınız.

Trendyol müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

Hafta içi 08:00-21:00 saatleri arasında, Cumartesi günleri ise 08:00-17:00 saatleri arasında 0850 759 15 15 numaralı çağrı merkezimize ulaşabilirsiniz.

Satıcı iade kargoyu almazsa ne olur?

Bireysel satıcıysanız ve satın alma işleminizden itibaren 3 iş günü içerisinde ürünü kargoya vermezseniz, kurumsal satıcıysanız ilan verirken belirttiğiniz süre içerisinde kargoya vermezseniz işlem sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecek ve ödeme alıcıya iade edilecektir.

Hangi durumlarda iade kabul edilmez?

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, çabuk bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler ile kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır.

Trendyol iade kargo ücreti kime ait?

1 Ocak’tan itibaren tüketiciler, internetten satın aldıkları ürünleri, ürün arızalı olmadığı sürece iade etmekle yükümlü hale geldi.

Trendyol ürün iptal edince para geri gelir mi?

İadeniz Trendyol tarafından onaylandığı takdirde iade edilen tutar 1-7 iş günü içerisinde Papara hesabınıza yansıyacaktır.

Trendyol neden ceza keser?

Rekabet Kurumu, Trendyol’a, “kendi perakende faaliyetlerine haksız avantaj sağladığı ve bu tedbirlerin rakiplerinin faaliyetlerini zorlaştırdığı” gerekçesiyle 61 milyon lira idari para cezası verdi.

Trendyol’da çakma ürün var mı?

Trendyol üzerinden satılan tüm ürünler markaların ürün kataloğunda yer alan orijinal ürünlerdir. Sahte, taklit ve replika ürünler Trendyol’da yer almamaktadır. En yüksek kalitede ürünler sunan saygın tedarikçiler ve yetkili şirketlerle çalışıyoruz. Ürünler garanti belgesi ve fatura ile satışa sunulmaktadır.

Yanlış alınan ürün iade edilir mi?

Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.

Aldığımız bir ürünün hatalı çıkması durumunda ilk önce ne yapmalıyız?

Başka bir deyişle, satın alınan ürünün ayıplı olduğu anlaşılırsa, ürünün tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren iki yıl içinde Tüketici Uyuşmazlıkları Heyeti’ne başvurulması gerekir.

Aldığımız ürün hatalı çıkarsa kaç gün içinde iade edilir?

1. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca, Alıcı, satın aldığı ürünü, hiçbir hukuki ve cezai gerekçe göstermeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, teslimat tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir.

Hangi durumlarda iade kabul edilmez?

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, çabuk bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler ile kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

bursa eskort şişli escort ankara escort bayan Gaziantep Beyaz Tenli Escort